Thursday, 17 November 2011

KAU !

Aku tak tau nape aku rase lain hari ni..
ape aku buat sume mcm tak kene je..
aku rase mcm nak mara semue org..
errr...nth laa..
mungkin effect sbb terlalu rindu saat2 dulu..
aku nak sangat saat2 dulu berulang balek..
kalau la aku dibagi peluang lagi..
SUMPAH aku jage hati kau...
sejujonye...aku rinduu kat kau..
RINDU GILER!
bestnye kalau aku boleh jumpe kau..
aku nak sangat cakap kat kau yang aku rindu kat kau..
aku nak KAU..aku sayang kau..
kau denga tak??
AKU SAYANG KAU..
aku pena cakap kat kau dulu..
'I LOVE U UNTIL MY LAST BREATH'
kau ingat aku tipu pasal bende yang aku cakap tu??
aku TAK TIPU...
SUMPAH aku sayang kau..
sory sebab aku betol2 tak bleh lupekn kau..
macam2 care aku cube utk lupekn kau..
tapi tak boleh..
kau paham tak??
TAK BOLEH!!
kenape aku susa sangat nak lupekan kau??
kenape??
aku susa nak lupekan kau sebab..
AKU SAYANG KAU!
kau phm tak??
AKU SAYANG KAU!
Ya Allah! aku rindu kau la...!
aku nak kite mcm dulu...
haaaaaaaaaa!!!
AKU RINDU KAU!


aku nak sangat bagi tau kau yang aku betol2 rindu kat kau
tapi....aku tak berani nak bagi tau sebab kau mesti da tak pedulik pasal aku..
kan.... :'(

Thanks For Reading :)

No comments:

Post a Comment