Saturday 4 June 2011

Aku & Die...



Hai....ary nie aku nk cite psl someone....dy nie amat special bg aku....aku amat tkot khilangn dy...tp,,aku xpena mngharap sgt kt dy...sbb,,senior aku kate...."jgn mngharap sgt kt laki...laki nie hebat mnipu"....smpai skang nsihat tu trngiang2 di benak fkiran....

(thn 2010)
Sbelom aku ngn dy ad relationship,,aku sllu kutok dy....aku bnci sgt kt dy....aku xtw npe....mungkin sbb kwn2 aku sebok dok cite psl dy...yela,,dy hensem...baek....pndai...cute....mcm2 lg laa....tlinge aku hamper brasap mndengar kwn2 aku ask memuji dy....eeee,,,aku benci sgt!!..hari2 nme dy yg dsebot...xd nme org laen ke??...

(thn 2011)
Thn nie aku dtkdirkan jadi pngawas....yeah!! aku suke sgt3....tp,,kgembiraan tu trbantot apbile aku dpt tau yg dy pn jd pngawas....eee!! aku geram sgt3...rse cm nk tumbok2 j mke dy...huh!!...

Satu ary,,skolah aku wt kem kpimpinan pngawas....aku mmang ske g kem...tp,,kli nie aku xbrape smangat nk g kem sbb dy pon g....haih!! pnyebok tol!!...aku trpkse gagahkn diri gk sbb sume pngawas WAJIB g kem tu....hurmmmm....

(kt kem ary ptame)
Ary nie aku antare org yg trawal dtg ke tpk prkemahan...mse aku dtg,,dy lom dtg lg....aku brsyukor sgt3...aku hrp dy ade mslh dan xdpt hdirkn diri...ish,,.jht nye aku...huhuhu....swaktu aku sdg lene dibuai angan2,,aku trlihat myvi oren lalu....hati aku kuat mngatekn krete tu kpunyaan 'dy' punye mak....pintu krete tu trbukak dan kluar seorang mahlok...dan mhlok tu adalh dy!!..aduhh!!! asl la dy dtg...kaco betol la!!....hurmmm,,aku redha j laa....

Ckgu suoh kami memasang kemah msing2 utk djadikn tmpt brmalam slame 3 ary...aku mmilih tmpt yg strategik iaitu trlrtak tgh2 tpk prkemahan dan trletak btol2 mngadap pantai....wow!! mmang strategik sungguh!!....tetibe,,aku trdengar suare yg aku knl sgt3....aku mnoleh kbelakang dan tekaan aku tpt!! suare tu kepunyaan dy!!....aku trkejot apbile mlihat dy memasang kemah btol2 blakang kemah aku!!....aaaahhh!!!!! asl la mamat nie sllu j mnjadi pengaco kgembiraan aku????!!!! mule2 aku mmbuat kputusn utk mmindahkn kemah aku ke tmpt yg lbih 'aman'...tp,,kwn sekemah aku xnk....aduh!! trpkse laa aku brjiran ngn dy...

(ary kdue)
Ary nie aku trpkse mredah paye air masin...huh!! dsyat giler ler....mse aku brjln mredah paye tu,,aku trnmpak dy brjln dengan poyo skali!! hatiku brjkate..'eley,,,nk poyo la 2,,mementang laa dy cute...mnymph aku!!'....tetibe mate dy yg bulat lagi cokelat mmangdang ke arah aku....aduh!! mamat nie mcm tw2 j ape yg aku ckp....aku tros mmprcepatkn langkh dn brusaha mnjaohkn diri dr dy...fuhh!!
slamat aku!!

Slepas slesai prjalann aku yg tramat jaoh,,aku tros mnuju ke toilet utk mmbrsihkn diri....slepas slesai mmbrsihkn diri,,kami ditugskn mmasak dlm kmpulan msing2...aku brsunggoh2 memsk brsame ahli2 kmpuln aku yg laen....slepas slesai memsk,,aku brjln utk mlihat kmpuln yg laen...tetibe aku trdengar suare brkate "fateen,,aku pndai msk.." aku troz mnoleh ke arh suare 2....suare 2 milik dy....dgn tnpe rse malu aku troz mnjwb..."so,,ad aku kesah??"...dy troz trdiam....hahahahaha....pdn mke!! =P

Mse mlm kdue,,dy byk kaco aku...kiteorng ask perang mulot j mlm tu...mlot aku ad j bnde yg nk disebot....huhuhu....mse mlm tu mmang super power laa....haha...mse aku nk tido kt dlm kemah,,aku dnga suare dy ckp cmni "mlm nie mmang ade kemah yg kne gegar!!"...aku troz mnjwb.."eley,,gegar laa....xtakot pon..." aku troz mlelapkn mate tnpe mnghiraukn kate2 dy....mlm tu aku xtw laa kemah aku kene ggar ke x...aku tido mati mlm tu...huhuhu...

(ary ketige)
Haa,,ary nie yg paaaaalliiinnngggg bez!! sbb,,ary nie aku da nk balek rumah....eee,,beznye!! aku rindu giler kt katil aku...huhuhu....
Pagi tu,,aku sebok mngemas tmpt prkemahan....ary nie aku rse plik sgt...aku rse cm ad bnde yg akn trjadi...huh!!...lntk laa....mse aku sebok mngemas,,aku trnmpk dy mngemas brg2nye...tetibe,,kasot dy trjatoh...dgn slamber aku glk.."hahahahahaha!!"..dgn scare tibe2,,dy dtg ke arh aku...dy brdiri kt dpn aku dgn jrk lbey kurg 15cm...lps tu,,dy tenong mate aku...aku trdiam dn trkaku...aku xtw nk wt p...kalau ikot kn hati aku,,da lame tpk tgn aku brtapak kt pipi dy gebu tu....tp,,mse tu,,aku mcm di Pause dn xley brgrk...hnye klopak mate yg ley dgrkkn...aku xsnggup mlihat matenye...aku tkot nt aku trgode...so,,aku tros prgi ke arh kwn2 aku...fuhh,,agk lame dy tnong aku...ad laa dlm 2,3 minit...(lame ke??)...huhuhu....
(tamat cite psl kt kem)

Sjk dr ary tu,,aku suke curi2 tgk dy...alamak!!,,aku rse aku da jtoh cinte laa...huhuhu...ahh,,lntk laa...hurmmmm,,stiap saat aku suke sgt crik wajah dy...bile aku nmpk muke dy j,,alangkah indhnye dunie...cehh!! hahahaha.....

Satu ary,,kwn aku jmpe aku...dy ckp "aten,,ad org mntk numbe ko...." mule2 aku wt bodo j...sbb,,aku mlz nk lyn...tp,,kwn aku nie mrayu2 kt aku...brsunggoh2 dy mntk nmbe aku...dy kate,,pnting sgt...ats sbb kesian,,aku pn bg nmbe aku...mlm tu..ad nmbe yg x dkenali anta msj...mule2,,aku mlz nk lyn....tp,,nmbe tu anta msj kali kdue...kli nie nmbe mngaku yg nmbe 2 adlh nmbe bdk yg aku sllu curik2 pndg kt skola....dgn spantas kilat aku mmblz mcj td sbb hati aku kuat mngatekn nmbe 2 adlh nmbe dy...rupe2nye,,nmbe 2 mmang btol milik dy.....hati aku brbunge2!! wahhh!! hepy giler aku mse 2....

Sjk dr ary tu,,aku rpt ngn dy.....rpt giler....stiap ary kiteorg msj....kalau shari xmsj dy mmang xsah laa....hihik....

Satu ary,,dy anta mcj...dy ckp..."when we can go to the next level??"(korg phm2 la ape mksod dy)...aku trdiam...aku xtw nk reply ape....lps 7minit brfikir,,aku reply..."i don't know...it's up to u"....ps2,,dy reply..."ok,,i want we go to the next level now...can??"...dgn pntas aku reply.."pleasure"....hehehehe.....dgn rasminye aku da kapel ngn dy!! yeah!! my dream came true!!....^_^

Now,,aku bhagie ngn dy....xsngke aku ley trsangkot ngn mamat yg aku benci giler dulu...huhuhu...nie sume angkare prtemuan kiteorg kt kem....betol laa mak aku ckp..."kalau kite bnci sgt kt org,,nnti lame2 kite akn suke kt org 2." hehehe....skang ap yg mak aku ckp,,btol2 trjadi...huhuhu....hope our relationship remained till the last breath.....

wa!! aku da mmbebel pnjang rupenye....xprasan lk...hehehe...ok laa...see u at next time...bubye!!

p/s: if u realy LOVE someone,,truss yourself that you can get him...although not as a special friend ... at least as a friend....^_^

Thanks For Reading :)

No comments:

Post a Comment