Saturday, 11 June 2011

Maknyah sesat

Hallu semue!!! hehehe....ary nie aku nk share cite psl maknyah....e'ehemmm!! ok...citernye brbunyi mcm nie....pada suatu hari....cehh!! skemanye ayt.....hhahaha....ok laa....aku cite bebetol....ok,,cite nnye cmnie...ary tu,,aku g holiday kt melake....best giler!!....aku g naek bot,,g shoping,,g jln2 kt bndr hilir....ehh,,dah2...aku bkn nk cite psl holiday,,aku nk cite psl maknyah...hehehe....ermmmmm,,,mse kt melake,,aku tinggal kt resort.....resort tu kt tepi pntai....memang sgt mnenangkn....mse mlm kdue kt sane,,aku lpk kt bwh pokok ngn spupu, mak n acik aku....dlm kul 1.30 pagi...mse tu,,kitorang tgh khusyuk mnghayati bakso....korang tw bakso??...alaaa,,xkn xtw kot....ok la,,kalau korg xtw,,bakso tu sjenis mee indonesia....bakso memang sedap....yum..yum...

nie la bakso...nmpk sedap kan??....hehehe...nak?? g la beli sndiri...=P

kesedapan bakso tu masih trase di tekak aku...huhuhu....ehh,,asl aku cite psl bakso lk nie?? haish!!....korg laa nie,,bakso pon xtw...ishh!! ok2..kiter balik kt cite kite...mse kiteorg sdg khusyuk mnikmati bakso,,ad sorang maknyah dtg kt kiteorg.....mse tu,,sume org trdiam....maknyah tu ckp cmnie..."assalamualaikum....kakak,,roza nk tanye....kakak rase roza nie cantik x??"...mak aku pndang maknyah tu dri ats ke bwh....pstu,,mak aku pndg spupu aku...die bwt isyarat mate...isyarat tu brmksud..'cantik x??'....spupu aku hanye mndiamkn diri....xtw nk jwb pe...spupu aku pndg acik aku...ack aku anggok....dgn srte merte spupu aku mnjawab..."cantikkkk"....mak aku pon brsuare.."cantikkkk".....maknyah tu senyum....pstu dy ckp..."sy da tanye 800bilion org...sumenye ckp sy cantik....hihihi"....aku pndg maknyah tu...hati aku brkate..'giler ke maknyah nie??sape plk yg tanye??'....lps tu,,dgn brlenggang lenggok maknyah tu brjln ke tmpat laen....fuhhhh,,slamat....naseb baek dy xwt pape....mse tu,,dh laa kiteorg sume pompuan....eeee,,seram aku....lps maknyah tu pegi,,kiteorg sume trgelak besa....hahahaha....ap nk jadi laa ngn laki zmn skarang nie??...tuhan da jdikan dy kaum adam,,nk jd kaum hawa plak....ish,,pelik aku....sabo j larhh!!...seumor idop aku,,tu la first time aku nmpk maknyah dr jrk dkt....huhuhu....boley thn mknyah nie,,dy mekap tebal bebeno...klh artis hollywood...hahaha....

tu diaaaaa!! mak oii....ramainyer maknyah!!....kalau korang nk tw,,nie la ratu pondan malaysia...cntik kann??
p/s: ish3...maknyah2....ape nak jadi?? btaubat la sbelom trlmbat...


Thanks For Reading :)

No comments:

Post a Comment