Friday 17 June 2011

Kepenatan Yang Membawa Kegilaan


Hai...ary nie aku nk share sket psl pngalmn aku mnjadi form3 slame 6bulan nie.....korg nk tw x??...aku jd gile penat sgt100x!!! haihh!!...aku igt,,jdik form3 nie snang j...rupenye,,jd form3 nie sgt3 laa susa thp gaban...nk buat itu laa...buat ini laa....itu lom siap....ini lom siap....nk pike psl PMR lagi...ishh!! sgale2nye mnyusahkan aku....aku benci...benci...benci!! kdg2 kn,,aku rse cm nk mnanges j bile pnat sgt...kpale otak aku jdik xtntu arah...mcm2 yg nk dpikirkn.....brserabot giler sgt!! aku rse cm nk brenti skola j...lg bgos,,dok uma tido....xyh sebok2 nk study......ish,,xboley xboley....fateen...kau kne kuat!! lg 6 buln j ko jdik bdk form3....lps tu,,no more form3 in ur life...remember fateen nadia bt ab malek!!..huh!! tension2....skang tmpt aku mminta prtolongn dan mengadu kpenatan hanye pade ALLAH.....hnye Die j yg phm prasaan aku yg sbenar-benarnye....hurmmmmm,,kalau korg nk tw,,aku bru j siap wt keje ksus sej ngn geo....mse aku wt keje 2,,hnye Allah j yg tw prasaan aku....brmcm2 mslh aku hdapi....pening thp nk mati gaban laa!!...haihh!! lps siap j kje2 ksus 2 sume,,aku laa org yg paling hepy...hepy giler!! slesai gk kje2 yg menggilakan memeningkan kpale otak aku....no more FOLIO....i like!! tp,,kje laen btimbun2....blom siap lg...aih!! ad j kje yg blom siap....arhhhh!! aku pnat laa!! wahai ckgu2 yg mngaja sy,,kurangkn laa siket bebanan yg ckgu beri...sy xsnggop laa mnanggung beban...(mintk simpati)...huhuhu.....erh!! ok laa...smpai sini j entry kali nie....aku nk smbong mringankn bebanan yg aku pikol.....hurh!! jd giler pening aku di buatnye!! ok la...papai!!

p/s: to all batch PMR 2012....get ready for the next year...u all will feel what i feel....PEACE!!
Thanks For Reading :)

No comments:

Post a Comment